Torsdag

Hej på er!
Idag så sov jag till ett men och andra sidan så var jag vaken mellan halv sju och elva för jag kunde inte somna efter att Robban skjutsade hem mig innan han skulle jobba så har ju egentligen bara sovit två timmar sen dess och det är ju inte så mycket. hehe.

Så vad händer idag? Jag skulle ha träffat Linn men hon är tyvärr sjukt. Det är väldigt många som blir sjuka nu men så är det väl när hösten närmar sig med stora steg.. Usch jag vill inte tänka tanken, kallt och ruggigt. Det enda positiva är att jag får använda min mysiga halsduk. haha. Nej men om man skulle ta något att äta kanske? Hoppas ni får en fin dag!! Och TAAAAAAACK till alla kommentarer på in outfit! underbara läsare.


Jag undrar om jobbet ringer idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0