Dåligt bloggande

hallå!
Jag är rätt dålig på att blogga känner jag, men jag har en anledning faktiskt!
Jag funderar på att flytta min blogg eller att starta en helt ny, vet inte vilket än eller jo det beror på om det går att flytta den osv. men annars så kommer det antagligen att bli en helt ny. Jag är lite små trött på blogg.se då man inte kan blogga från mobilen normalt ÄN. Tycker att dom borde släppa sin iphone app NU! Men nae då bli det att flytta den eller göra en ny. Jag kommer självklart skriva all info här om det blir en ny blogg osv, jag vill ju ha kvar mina trogna läsare! Men nu vet ni iallafall varför jag är lite dålig på´att uppdatera, det kommer jag lovar!


Fick förresten en fråga var man kan hitta min byxdress som jag köpte
för ett tag sen, jo den hittar ni på new yorker!

Kommentarer
Postat av: Siri

Det viktigaste är ju att det man skriver blir bra. Ingen anledning att stressa, ta god tid på dig. Vi har tålamod.

2011-04-20 @ 12:52:47
URL: http://magasinering-sodertalje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0