Fredag, äntligen fredag!

Hej på er.
Visst är det skönt att det är fredag?! Galet skönt tycker jag iallafall!
Har jobbat hela dagen, 8.45-17.30 så kom nyss hem till Anders men han jobbar kväll så Lina ska komma förbi en sväng. Blir att se Harry Potter och mya till det, det är ju trots allt fredag!

Annars i helgen då? Imorn så ska jag träffa Linn, hon ska sova hos mig och jag ska även vara hundvakt åt Akilles. Det blir nog galet trevligt, får typ gå en sväng och trötta ut Akilles så han sover sen haha. Vet inte vad vi ska göra men det är sånt som märks! På söndag ska jag träffa far min, det blir nog trevligt!

Jag hoppas att ni får en mysig fredag för det ska jag ha!


Lina och jag i London ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0