jävla kärring

Var ute med Akilles, när jag är precis runt hörnet så slängde jag bajspåsen i en papperskorg utanför ett hus sen hör jag någon bakom mig

'' ursäkta, bor du här i huset? ''
'' nae jag bor där'' - pekar på huset som ligger 5 meter bort.
'' varför slänger du skräp i vår papperskorg? du får väl slänga i din egen? ''
'' det är en papperskorg? den är till för att slänga saker i? ''
'' du har väl en egen vid ditt hus? det är otrevigt o göra som du gör ''
'' ehm? nae det har jag inte och det är en jävla papperskorg? ''
'' du får väl slänga din skit i din papperskorg ''

går där ifrån

seriöst? vad fan är felet? 
Trodde hon skulle fråga något om Akilles men nej, börjar tjaffsa om en jävla papperskorg. Vad ska hon göra? Ringa polisen? '' en tjej slängde skräp i en pappaerskorg utanför mitt hus '' Knappast att bara dom som bor där som slänger saker i den. Orka tjaffsa om en jävla papperskorg?! Dom är väl till för att hålla rent? Eller ska jag strunta i att plocka upp skiten efter hunden? Snacka om bitter! Hon har nog inte fått sig något på länge.


Kommentarer
Postat av: wiiiken

2011-04-16 @ 18:45:52
Postat av: wiiken

hahahaha.... så illa!

2011-04-16 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0