Trött som ett litet barn..

Hej på er!
Vet egentligen inte vad jag kan skriva mer än att jag är så jävla trött!
Jag och Jessica lånade Akilles och skulle gå en sväng, det blev en promenad på nästan 3 timmar! När vi var på väg hem var vi båda så trötta att vi kappt orkade lyfta på fötterna haha men det var riktigt trevligt iallafall! Jag har varit nära på att somna flera ggr i Anders soffa men än har jag inte somnat. Gick och tog en dusch förut för att bli piggare men jag frös som en gris så duschade jätte varmt och inte blev jag piggare utav det. Jaja det blir nog inte att göra så mycket i kväll vilket fall, får se helt enkelt.

Som ni ser så håller jag på med en ny bloggdesign, den är i stort sätt klar bara att det är lite smågrejer som behövs fixas men ni får leva med att den ser lite konstig ut för just nu orkar jag inte fixa till den. Jag ska orka blogga om McFly konserten också men det tar vi senare eller en annan dag! PUSSSS

Förresten, för er som inte redan vet.

Så har jag färgat håret! Nöjd nöjd.
Och även, pimp my iphone! huh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0