Flytta hemifrån

Hej på er!
Nu är jag hemma för några timmar och har varit hemma ett tag, känns lite små konstigt måste jag säga eftersom jag är så pass mycket hos Anders. När jag kom hem utbrast mamma '' Har du flyttat till Anders eller?! '' haha lite komiskt sådär.
När vi ändå var inne på ämnet så började mamma och jag prata lägenhet och att jag är galet sugen på att flytta hemifrån. Vi började kolla lite och hittade 2 rätt intressanta, en 2;a i haga och en 1; i marielund. Jag blev ju inte mer sugen eller så, nej nej! Ettan lockade mer, men 2;an kostade ca 3000Kr/mån och det är ju bra för en 2;a liksom men man ska väl flytta till en etta först kanske ;) Galet sugen är jag iallafall! Kanske blir o gå på visning? who knows.. Ettan var ju inflyttning 1;a maj, det vore ju underbart. Vi får se vi får se..


Kommentarer
Postat av: Ylva

Om det är den från hyresbostäder så lär du inte få den, de räknar "poäng" och de som har varit medlemmar längst får lägenheten! Haha sämst man får aldrig något av dom.

2011-02-16 @ 17:07:27
Postat av: Erik

Vad sägs om en 2:a i oxelbergen, lägenheten, internet, el och kabel tv för 4700kr.

2011-02-16 @ 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0