Klockren kväll

Hej på er!
Sitter i Anders säng och är allmänt trött men jag tänkte att jag skulle berätta om kvällen igår.
Sofie hämtade mig med taxi vid 18.00 så åkte vi till hennes syster Liza för förfest. Eller jag hade bestämt att jag inte skulle med ut på krogen för att jag inte hade pengar.
Vi hade jätte trevligt på festen! Körde ''jag har aldrig'' och Sofie höll på att avlida, stackarn.. HAha jag är ju ändå hennes pojkväns lillasyster så jag förstår henne lite ;) hehe. Vi snackade allmänt, det var jätte trevligt folk där och jag trivdes som fisken i vattnet!

Senare så ville folk dra sig mot krogen så jag tänkte att jag skulle väl dra mig men dom ville så gärna att jag skulle följa med. Jag ville ju också med självklart men ah det var ju som det var. Men snäll som Liza är så bjöd hon mig! Oh jag var och är så tacksam. Vi hade riktigt kul! Dansade tills fötterna värkte som jag vet inte vad. Framåt kl 02.00 så kände vi att vi kanske ska dra oss hemåt. Då kände jag också att min klack var jätte konstig när jag gick så jag kollade på skon och klackan hade gått av! Haha så arg jag blev.. Första gången jag använde skorna och dom går sönder, usch! (mailade Nellys kundtjänst förut och jag kommer få ett par nya) men det var ju tur i oturen att den gick sönder precis när vi skulle hem. Jag åkte hem till min kära Anders och sov, myys.

Jag hade iallafall hur trevligt som helst! Tackar alla som var där för en fin kväll!


Fint va? haha helst sjukt.
Bilder från kvällen kommer så fort jag kan sno dem från Sofie, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0