Mys på hög nivå

Hallå!
Jag kom till Anders för en liten stund sen, han kommer inte förns senare så jag är själv här.
Idag så var det jobb 08.15-17.00 rätt segt men vad ska man göra? Gör de bara.. haha. Efter jobbet blev det en sväng hem till Anders och sedan mötte jag upp Lina för vi skulle åka hem till mig

Vi gar haft en riktigt mysig kväll tillsammans. Det blev pizza, chips, godis, cola och en bra film - Camp rock 2 the final jam. Den var riktigt bra tycker jag. Tack jätte trevlig kväll vännen! ♥♥

Nu blir det att krypa ner i sängen och sätta i gång en CD med bildspel från klassresan till London i 9;an. Underbara minnen! Natti Natti hoppas ni haft en trevlig kväll!!


Bild från klassresan.
Från vänster: David, Jag, Lina Lovisa och Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0