Parteeey!

Hej på er!
Jag är dålig på att blogga jag vet.. Men jag orkar inte släpa med mig datorn till Anders så det blir inte av att jag bloggar helt enkelt :) men tänkte iallafall skriva några rader nu.

Ikväll blir det party! Vi ska fira min käre vänn Linn som fyller 19 imorn, kommer bli galet kul!
Förfest hos mig och sen drar vi vidare till PULS, jag tror det kommer bli en riktigt lyckad kväll iallafall!

Just nu så gör jag inte allt för mycket, lyssnar på musik och dansar för fulla muggar! haha lagom roligt det måste se ut, står i underkläder och dansar för mig själv! äh va fan .
Snart kommer iallafall Tess och då blir det att käka Tacos och fixa oss! Hoppas ni får en trevlig lördag för det ska jag ha! haha förresten, jag var på systemet för första gången idag. Porrigt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0