Snorigt..

Hallå eller!
Vet ni? Jag har faktiskt orkat ta med mig dator till Anders, kors i taket va? haha..
Nae men jag kände igår att jag ville ha hit den så det var bara att åka hem och hämta den. Dock är jag sjuk så det tog ett tag innan jag hittade orken men tillslut så ;)
Som sagt så är jag sjuk.. Snorar, hostar och har huvudvärk och idag är det 4;e dagen som jag vaknar med huvudvärk.. Jag hoppas på att den försvinner snart! Jag ska iallafall försöka att jobba imorgon, vill inte vara hemma men vi får se om jag klarar av o jobba helt enkelt försöka ska jag iallafall!

Just nu så fixar min älskling frukost. Vi har varit vakna sen 11 typ men det är inte förns nu vi började känna oss hungriga. Det blir varma mackor och bacon á la Anders, mumsii.


Kommentarer
Postat av: Emilie Persson

Hihi snälla anders då, göra frukost o så ;)

2011-02-22 @ 11:08:28
URL: http://www.emiliepersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0