Vampire diaries

Hallå!
Allt bra? Själv mäår jag faktiskt bättre, fortfarande snorig och har huvudvärk men känner mig mycket piggare och huvudvärken har lättat lite så imorgon blir det jobb för min del! Jag vill bli frisk nu, så jag åtminstone kan känna smaken på den jag äter, haha.

Inatt så sov jag faktiskt hemma, det var länge sen haha. Men Anders som självklart här med mig, vi har inte varit ifrån varandra på jätte länge vilket känns hur bra som helst! Eller vad jag tycker iallafall, jag tröttnar inte. Jag vill bara vara med min man heeeela tiden, gulligt va? Mm det tycker jag allt.  Idag jobbar han kväll så fick spendera en mysig morgon med honom, helt underbart.

Jag har inte gjort alls mycket, kollat på vampire diaries och gör det fortfarande. Love it! Blir att ta det lugnt, sen antagligen träffa Anders? Får se om han orkar komma hit eller om jag ska åka till honom, we'll see. Hoppas att ni haft en trevlig tisdag så här långt och får en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0