Beställd - äntligen!

Vet ni?
För as länge sen, typ 2 år sen tror jag? Så var jag helt uppe i Twilight, är det fortfarande men inte lika besatt som då haha. Iallafall, jag satt och kollade bilder till mobilen och hittade en bild på ett halsband, eller två halsband är det. Det är ett hjärta delat i 2 och så står det '' and so the lion fell in love with the lamb '' på de 2 delarna. Sen jag hittade den bilden har jag velat ha det halsbandet. Har letat som bara den men aldrig hittat det så gav upp typ. Förut så kollade jag på Eclipse och fick för mig att gå in på discshop där jag köpte en tröja med twilight-tema för ett tag sen. Jag tänkte bara kolla om de hade fått in något nytt roligt och vet ni? Eller ni har nog redan förstått, JAG HITTADE HALSBANDET! Det kanske har funnits där länge men inte sist jag kollade och ni anar inte hur glad jag är. hihi, jag beställde det - självklart, och snart är det miiiiiiiiitt!!


Bilden till vänster är den jag haft i mobilen bra länge. På bilden till höger har ni en tydligare bild av halsbandet, är det inte hur fint som helst eller? Älskar det verkligen! Jag tycker dessutom det är hur gulligt som helst att det är ett litet lejon på ena sidan och ett lamm på den andra. Jag bara läängtar tills jag fåt hålla i det! haha larvig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0