Fredag

Hallå!
Nu är det fredag igen, skönt för dom som jobbar men jag är ju fortfarande sjukskriven så för mig är det ingen större skillnad, hehe. Eller jo, vi närmar oss ju måndag igen och på måndag är det min födelsedag kul va? För första gången så vet jag inte vad jag önskar mig, haha jag som brukar ha en hel lista.
Linn och jag käkade pizza nyss, gaaalet gott då ingen av oss hade käkat på hela dagen så det var hur gott som helst! Linn ska sova här i natt, vi ska väl inte göra så mycket men alltid lika trevligt att umgås!

Jag och mamma var på IKEA igår och köpte lite. Jag fick en ny byrå i tidig födelsedagspresent och jag fick hjälp av kära Lina att bygga ihop den. Haha galet vad vi skrattade åt varandra när vi höll på men va fan 3 timmar senare så var den klar! haha jag har inte haft så roligt på länge alltså. Tack snälla för hjälpen ♥

Ae nu ska Linn och jag ta en nypa luft, hoppas allt är bra med er!  Pussssss
Här får ni några bilder från byggandet haha






Tadaaa! Snyggt va? Jag är as nöjd. Nu får jag plats med mina kläder iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0