Media Markt kan ta sig i röven!

hej på er!
Jag är riktigt irriterad men jag hoppas att allt är bra med er iallafall!
Jag var och lämnade in min dator precis. Som sagt så är hårddisken sönder men underbar kille som man har så lyckades han iallafall rädda det mesta som fanns i datorn. Dock så kommer jag vara utan dator till den 4;e februari, känns ju jävligt kul! Ååååååh jag blir så trött! Och vet ni mer? När jag hade haft datorn typ en vecka så lossnade en tangentjävel och vet ni vad han på servicen säger? '' Nae har du inte tangenten med dig så är det intve säkert att det kommer gå på garantin '' ÄR DU SKÖN ELLER? hur svårt är det att sätta dit en ny tangent? hur mycket kan den där sketna plastbiten kosta? Jag kan betala 1kr, jag lovar!! suck.........

Som ni förstår så gör ju inte det här att mitt bloggande kommer gå så mycket bättre. Men men det är väl bara vänta tills datorn kommer tillbaka.. Annars då? Nytt år och allt! Nytt år - nya möjligheter! Jag hoppas att ni fick en härlig nyårsafton tillsammans med glada och härliga vänner! Själv var jag med Linn, Jennie, Matte, Robban och Victor. Vi käkade lite och hade allmänt trevilgt och sen bar det av till Otten. Jag var lite skeptisk först men vi hade riktigt kul. Dansade, drack goda drinkar och så fick jag pussa på finaste vid 12slaget! Underbart. TACK för en jätte fin kväll.

Nae nu ska jag ställa mig i duschen, eller ta ett bad kanske? Måste iallafall lugna mig innan jag ställer mig och skriker på någon oskyldig krake haha.. Hoppas som sagt att allt är bra med er! bloggar när jag får chansen. PUSSS!!


Linn och jag nyår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0