Pain

hallå eller!
Allt bra? Med mig är det väl sådär men jag är ju å bättringsväg iallafall och det är ju bra! Dock är det en fruktansvärd smärta när jag spänner magen minsta lilla. Igår, tror det var igår så nös jag 3 ggr och jag lovar det kändes som att hela magen sprack. Herregud vilken smärta, asså det går inte beskriva. Sen bara en sån enkel sak som att skratta, ae det går inte. När jag skrattar ligger jag och skriker ''AAAAAAAAAAAAJ'' men självklart så kan jag inte sluta skratta. Jag får bara ondare men skrattar ännu mer, börjar till och med skratta åt mig själv. Haha lite komiskt är det ju? Ligger och asgarvar, får ont så tårarna rinner och skrattar lite till. Haha ja vad säger man? jaja det är ju som sagt på bättringsvägen iallafall och jag har tur som har min Anders som är där och tar hand om mig och även mamma, är galet tacksam!

För min del är det bara att ta det så lugnt som möjligt när det gäller helgen, och alla dagar dessutom. Det är rätt skönt, nog för att jag blir uttråkad emellanåt men det är ändå skönt att bara ta det lungt. Nu ska jag se på vänner tänkte jag!
Hoppas allt är bra med er! Pusssss


Min bara min, oh jag är så kär! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0