Sorry..

Hallå!
Jag lever! haha. Jag har varit rätt dålig på att blogga men i helgen har jag umgåts med familjen och min älskade Anders. Har sovit hos Anders hela helgen och jag har inte haft datorn med mig så det har inte blivit något bloggande helt enkelt. Men jag tänkte iallafall att jag skulle berätta lite kort vad jag gjort i helgen.

Fredag;
I fredags fick jag min födelsedagspresent av Anders. Först så käkade vi planka på cromwell, hur gott och mysigt som helst. Sen så skulle vi se på bio, burlesque. Riktigt bra var filmen! Den kan jag rekommendera er att se. Sen vidare hem till Anders för film ochb mys. En jätte fin present, tack snälla älskling!

Lördag;
I lördags så fyllde mamma år och släkten skulle även komma för att fira mig, min vän Sofie kom förbi också. Det var jätte trevligt. Vi satt och pratade och umgicks ett bra tag, sen när alla åkt så åkte jag och Anders hem till honom.

Igår - Söndag;
Vad gjorde jag igår då? Anders jobbade, jag vaknade vid 1 sen satt jag och spelade Jack and Dexter tills Anders slutade vid halv 7. Händelserik dag? haha. Jag mötte upp Anders vid donken för att jag var så galet hungrig sen traskade vi hem till honom o käkade. Vi kollade på film till typ 4? haha men båda jobbar kväll idag så det var lugnt.

Ja det är vad jag har gjort. Nu ska jag käka äggmacka och sedan åka till jobbet. Första jobbdagen på 3 veckor, känns lite konstigt men jag kommer nog in i det snart. Hoppas att allt är bra med mina läsare! PUSS



Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0