The cove

Jag och Linn kollade på The Cove, en sjukt hemsk film - enligt mig.
För er som inte vet så handlar den om ett ställe i Japan där man slaktar delfiner. Usch den är verkligen jätte hemsk, allt är sant vilket gör den ännu hemskare. Jag fattar inte hur man kan göra som dom gör mot oskyldiga djur. USCH! Men det är helt klart en film som jag tycker att alla ska se. För att förstå vad det är som händer och att folk får veta, för inte ens dom som bor i Japan vet om det. Helt sjukt. Jag kan fortfarande inte fatta att det pågår. Det finns inte i mitt huvud att man kan behandla djur såhär. Både Linn och jag grät när vi såg den. Fy fan säger jag..






Ser ni hur mycket blod det är? Helt sinnessjukt..
Jag mår illa av att se det här. usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0