10 dagar

Hej på er!
Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen.
Var segt o jobba men det gick faktiskt rätt fort och skönt var det.
Sitter nu hemma hos Anders och vi ska käka om ett tag, maten står i ugnen iallafall.
Idag fick jag använda glasögonen på jobbet för första gången, galet skönt men jag har ändå ont i skallen? Vet inte vad det beror på men jag hoppas på att det blir bättre snart iallafall. Det blir nog bara att ta det lugnt och glo på film, myys.

Nu kommer jag tjata lite om London igen hehe, men det är faktiskt bara 10dagar kvar tills Lina och jag sitter på planet! Jag har fortfarande svårt att förstså att jag ska åka själv tillsammans med en av mina bästa vänner till landet jag älskar mest! Helt sjukt om ni frågar mig.
När Lina skickade bild på att vi fått biljetterna till konserten blev det mer verkligt men jag kan ändå inte förstå att jag ska få se McFly live. Det kommer vara så sjukt underbart! Jag måste verkligen få med mig min kamera annars vet jag inte vad jag tar mig till! Dumma ryanair med derar regler.. men men jag SKA få med mig den! Jag kan inte göra annat än att längta, trots att jag får världens ångest när jag tänker på flygresan. Det kommer gå bra! Försöker intala mig det iallafall haha.. Ne nu ska jag ta och glo lite på tv hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag! PussPuss


Lina och jag, klassresa till London 2007
Om ni undrar så frös Lina, haha..

Kommentarer
Postat av: Thessan

vadå får man inte ta med sig kameran med rainar??

2011-03-20 @ 22:31:18
URL: http://thessans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0