21 dagar kvar

Sitter och pratar med Lina på msn om London.
Jag längtar bara mer och mer! Jag kan inte fatta att vi faktiskt åker om 21 dagar, om 21 dagar går vi där på gatorna i London. Självklart så kommer vi gå vilse ett par ggr men man lär sig av sina misstag eller hur? ;) haha. Det är dock inte det som gör mig rädd, att vi kommer gå vilse för det finns alltid någon att fråga men flygresan, usch.. Jag blir nervös bara av att tänka på det och då är vi inte ens i närheten till att åka än.
Jag drömde i natt att Lina och jag åkte dit och att både hon och jag somnade på planet och vaknade strax innan vi skulle landa. Det skulle vara så underbart att kunna slappna av på planet och slippa all panikångest, men att det lär jag nog inte gära men man kan ju hoppas!

Det är bara 23 dagar kvar tills vi faktiskt ska se McFly live. Jag drömde att vi såg dom i natt med, dock drömde jag att jag glömde min systemkamera hemma. Det får jag INTE göra, usch då skulle jag få panik haha. Jag har fortfarande svårt att förstå att jag och min älskade vän ska åka själva till London och inte nog med det så ska vi se McFly live! Helt sjukt.

Jag kan inte låta bli att drömma mig bort redan nu.






Kommentarer
Postat av: Lina

Alltså kan inte fatta det, det är bara 20 dagar kvar nu, det är ju egentligen ingenting. :D Helt sjukt, vet inte hur många gånger jag har drömt mig bort :D Gosh.. <3

2011-03-10 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0