En bra dag!

Hallå!
Nu ska ni få höra något roligt. Såg fram emot att träffa Tess, på jobbet hade det varit så segt och ah jag ville bara hem. Mötte upp Tess och vi gick hem till mig, snackade och hade allmänt trevligt. Runt sju så kommer Lina ner till mig och kommer med en uuuunderbar nyhet!
Igår så kom jag en über bra idé: att vi skulle dra till London i slutet av mars och varför inte se McFly? Och som ni förstår var den underbara nyheten att vi SKA åka till London i slutet av mars!! Det är inte klart om vi ska se McFly än men till London SKA vi! Helt underbart, Lina och jag i den bästa staden ever!

Och vet ni mer?

tadaaaa! En bra dag för Elin!
Nu ska jag mysa massor med min älskade och njuta av denna lyckliga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0