glasögon

Hallå!
Jag är galet dålig på att blogga jag vet.
Jag vet liksom inte vad jag ska skriva, gör i stort sätt samma sak varje dag haha.
Jag jobbar, går hem till Anders och umgås med honom sen gör jag inte mycket mer. Igår träffade jag Linn, vi gjorde inte så mycket, snackade och hade allmänt trevligt kanske ska träffa henne idag igen. Vi får se hur det blir :)

Har inte så mycket att berätta men en liten nyhet är att jag fått glasögon, terminalglasögon för att slippa denna förbannade huvudvärk jag har i stort sätt varje dag. Ska ha dom på jobbet och när jag glor på tv oså. Dock tycker jag inte att jag passar i dom men det är väl en vanesak.
ae nu ska jag väl se på tv och njuta av lördagen, jobbar nämligen imorn usch.. jaja puss på er!


Jag just nu. Vad tycks om glasögonormen? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0