Lördag

Hallå!
Sitter just nu och glor på tv med Linn, a lot like love och nyss kollade vi på allt en tjej vill ha. För en gångs skull är det bra filmer på tv! Vad har vi gjort idag då? Linn kom till mig vid strax efter tre tror jag. Vi satt och snackade en stund och sen trog vi till stan och dum som man är så handlar man fast man inte ska. Jag kom hem med en halsduk, ny piercing till tungan och ett halsband. Tummen upp för Elin! haha men men.. 

Efter stan så åkte vi hem till mig, käkade och sen dess har vi glott på tv och pratat.
Det lär nog inte hända så mycket mer heller men sköönt att ta det lugnt.
Känns galet konstigt att jag ska sova hemma i natt och utan Anders, vet inte när vi sov ifrån varandra senast ;o men jag får ju sova med Linn, huhu. Hoppas ni haft en trevlig lördag iallafall! Pusssssssssssssss


Där har ni halsduken, 129:- gina tricot



piercing 49:- city life


Halsband 129:- ur&penn


Och en PUSS från Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0