Motala

Hallå!
Jag har inte haft någon blogglust riktigt men tänkte skriva lite om vad jag gjort i helgen.
I fredags efter jobbet så gick jag en sväng på stan med Emilie. Jag hittade självklart en massa jag ville köpa men det var bara att stoppa händerna i fickan och snällt gå förbi, haha.
När jag kom hem så höll jag på att somna i soffan, var så sjukt trött men lyckades hålla mig vaken. Jessica kom till mig och vi kollade på vampire diaries, varning för barn och parlamentet. Jätte trevligt hade vi, mycket skratt och glädje! Anders och jag sov hemma hos mig, kändes galet konstigt men det var rätt skönt att sova hemma faktiskt.

Anders och jag sov rätt länge i lördags men det var välbehövligt!
Vi låg kvar i sängen ett bra tag, sedan käkade vi lite och jag började göra mig iordning för att åka till motala och fira Josse. Tess och hennes mamma kom och hämtade mig runt fyra och så bar det av. Jag och Tess kom först, sedan kom Jenny och Sofie och Emma var redan där. Vi hade jätte trevligt hela kvällen/natten. Vi käkade tacos, snackade om allt och lite till, lyssnade på gamla låtar till barnprogram och hade allmänt mysigt.

Idag så bestod förmiddagen av att städa iordning, diska, dammsuga osv.
Vid ett så blev vi hämtade av Tess mamma och nu är jag hemma hos Anders. Jag har visserligen varit här ett tag men iallafall, haha. Jag tänkte att jag skulle försöka orka mig in i duschen, haha är galet trött men jag vet inte varför? Jaja hoppas ni haft en trevlig helg iallafall. Nu ska jag fortsätta njuta av söndagen, Puuusss





tog inte så mycket bilder igår men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0