Söndag

Hej!
Jag har precis fixat mig, rätt ovanligt för att vara jag.
Jag brukar inte direkt orka bry mig om hur jag ser ut men jag kände för att göra mig iordning idag för någon gång ska man ju göra det också, haha.
Linn åkte hem rätt tidigt för hon skulle åka till ikano så jag sov vidare en stund. Jag har inte gjort alls mycket, glott på tv, duschat och gjort mig i iordning. Jag ska snart åka till Anders och vara där en stund innan jag ska fika med pappa om 2 timmar ungefär. Sen blir det hem och mysa sönder med Anders när han slutat jobbet! Det blir en lugn söndag för min del.

Hoppas att ni får en trevlig söndag! Till er som jobbar imorn - NJUT


Just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0