Svar

Juste. Jag kom på att jag fått en kommentar angående att jag
kanske inte kan få med mig min kamera till London.

'' Vadå får man inte ta med sig kameran med ryanair? ''

Svar; Jo klart man får det men saken är den att dom har så strikta regler. Lina och jag ska inte checka in någon väska utan vi ska bara ha med oss handbagage. Handbagaget får endast väga 10kg och ALLT måste ner i väskan. Du får alltså inte ha handbagage på 10kg + (i mitt fall) en kameraväska på 2kg utan allt måste sammanlagt väga 10kg och få plats i väskan är ni med?
Jag kollade igår och jag tror och hoppas att jag får med mig allt. Jag ska försöka  att inte ta med så mycket kläder då kameraväskan tar rätt mycket plats + att den väger 2kg men jag tror att jag får med den! Så så ligger det till, tänkte att jag bara skulle svara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0