Tidsfördriv

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår? Linn
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Kollade på klockan och tvingade mig själv till o somna om
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Läste bloggar
4. Vad hände dig 1995? Skaffade älskade vovven Finn fem fel
7. Vilken färg är din hårborste? Svart
8. Vad köpte du sist? Cigg
9. Vad fick du senast i present? Fick massor när jag fyllde år
10. Vilken färg har din tröja? Svart
12. Hur var vädret igår? Det snöade -.-
13. Vad ser du fram emot? Resan till London
14. Snarkar du? Händer säkert
15. Vad är 15? En siffra
16. Vilken skostorlek har du? 38-39
17. Vill du klippa dig? Både ja och nej
18. Är du över 25 år? Nej
19. Pratar du mycket? Ibland
20. Kollar du på O.C? Ja
21. Har du ett "x" i ditt namn? Nej
22. Känner du någon som heter Steve? Nej
23. Hittar du på egna ord? Har väl hänt
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Tycker jag inte men svartsjuk blir väl alla
27. Vem ringde dig sist? Mamma
28. Biter du på naglarna? Händer
29. Har du lockigt hår? Nej
30. Vilken konsert ska du på härnäst? McFly i Wembley arena, mumsi!
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Det vet jag inte
32. Hur många gånger har du svurit idag? Räknar inte
33. Vilket ord säger du ofta? Ingen aning, finns säkert massor
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nej
35. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Ja..
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Anders
38. Har du något smeknamn? Ja
39. Sover du mycket? Nah
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Vet inte
41. Vad ska du göra på lördag? Lördag idag så ska träffa Linn
42. När var du ute sist? Förut när jag gick till tvättstugan
43. Har du gråtit idag? Nej
44. Är du en glad person? Oftast
45. Har du roligt nu? Nej
46. Vad äter du helst? Mat
47. Vem var du med sist? Anders
48. Pratar du i sömnen? Haha ja
49. Vem kramades du sist? Anders
51. Tycker du om någon just nu? Ja, Anders
52. Vill du flytta? Ja
53. Hur ofta borstar du tänderna? Inte tillräkligt ofta
54. Är du egoist? Ne
55. Gillar du att bada? Love it
56. Skrattar du åt allt? Det mesta
57. Vem får dig alltid att skratta? Oj.. Linn, Lina, Anders, Tess, Josse mfl.
58. Gråter du när du tittar på film? Händer, är rätt känslig
59. Vad gör du nu förutom det här? Pratar med Anders
60. Vad ska du göra nu? Ta en godis
61. Skulle du kunna ta på dig ett par kalsonger? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0